Yazar "Öz, Murat" için listeleme
-
FINANCE-BASED BRAND VALUE MEASUREMENT OF SPORTS ACTIVITIES SECTOR COMPANIES TRADED IN STOCK ISTANBUL 100: HIROSE METHOD
The aim of the study is to determine the brand values of Turkey’s four largest football clubs ¬-Galatasaray, Fenerbahçe, Besiktas, and Trabzonspor- whose shares are traded in Borsa Istanbul, using financial data and ... -
Pazarlama 4.0 Ekseninde Webrooming Uygulaması
Öz, Murat; Kazak, Mustafa (Hayrettin KESGİNGÖZ, 2020)Son yıllarda, perakendecilik sektörü, tek kanallı perakende formatından çok kanallı perakende ortamına doğru çarpıcı bir kaymaya tanık olmuştur. Rekabetçi baskılar ve müşterilerin artan talepleri nedeniyle, perakendeciler ... -
SAĞLIK KURUMLARINDA MUHASEBE DEPARTMANLARININ ETİK ANLAYIŞLARININ İÇ MÜŞTERİLERE SUNDUKLARI HİZMETİN KALİTESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Öz, Murat; Kazak, Gülşah; Kazak, Mustafa (Erhan KILINÇ, 2023)Sağlık kurumlarında sunulan ürün hizmettir. Hizmetin eş zamanlı tüketilmesi, soyut ve heterojen olması, müşteri memnuniyet ve beklentilerinin değişken olması gibi sebeplerden dolayı sunulan hizmetin verimliliğinde en önemli ...















