Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖz, Murat
dc.contributor.authorKazak, Mustafa
dc.date.accessioned2022-05-07T10:28:04Z
dc.date.available2022-05-07T10:28:04Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationÖz, M. & Kazak, M. (2020). Webrooming Application On Marketing 4.0 Axis . Econder International Academic Journal , 4 (2) , 363-374 . DOI: 10.35342/econder.780952en_US
dc.identifier.issn2602-3806
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.35342/econder.780952
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12933/920
dc.description.abstractSon yıllarda, perakendecilik sektörü, tek kanallı perakende formatından çok kanallı perakende ortamına doğru çarpıcı bir kaymaya tanık olmuştur. Rekabetçi baskılar ve müşterilerin artan talepleri nedeniyle, perakendeciler müşterilere hizmet etmek için sürekli yeni kanallar eklemektedir. Günümüzdeki “teknoloji etkin” perakende ortamı, müşterilere günün her saatinde ve her yerden alışveriş yapma olanağı sağlamaktadır. Akıllı telefon ve tablet alımlarındaki artışın yanı sıra, sosyal medya platformlarında kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğe olan bağlılığın artması nedeniyle, çok kanallı perakendecilik, çeşitli perakende kanallarının kesintisiz ve entegre bir yaklaşımını karakterize etmektedir. Omnichannel perakendeciliği, çeşitli perakende kanallarının kesintisiz ve entegre bir yaklaşımını karakterize eder. “Showrooming” ve “webrooming”, çok kanallı perakendede tüketiciler arasında öne çıkan alışveriş eğilimleridir. Bu çalışmanın amacı fiyat karşılaştırması motivasyonunun çok kanallı tüketicilerin “Showrooming” ve “webrooming” kararları üzerinde etkili olup olmadığını kavramsal açıdan incelemektir.en_US
dc.description.abstractIn recent years, the retail industry has witnessed a dramatic shift from a single-channel retail format to a multi-channel retail environment.Due to competitive pressures and increasing customer demands, retailers are constantly adding new channels to serve customers. Today's “technology-efficient” retail environment allows customers to shop at any time of the day and from anywhere. Multi-channel retailing characterizes a seamless and integrated approach of various retail channels, due to the increase in smartphone and tablet purchases, as well as the increased reliance on user-generated content on social media platforms. Omnichannel retailing characterizes a seamless and integrated approach of various retail channels. “Showrooming” and “webrooming” are prominent shopping trends among consumers in multi-channel retail. The purpose of this study is to examine conceptually whether the motivation of price comparison has an impact on the "showrooming" and "webrooming" decisions of multichannel consumers.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherHayrettin KESGİNGÖZen_US
dc.relation.isversionof10.35342/econder.780952en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÇok Kanallıen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectPerakendeciliken_US
dc.subjectFiyaten_US
dc.subjectKarşılaştırmaen_US
dc.subjectWebroomingen_US
dc.titlePazarlama 4.0 Ekseninde Webrooming Uygulamasıen_US
dc.title.alternativeWebrooming Application On Marketing 4.0 Axisen_US
dc.typearticleen_US
dc.authorid0000-0003-4955-3848en_US
dc.authorid0000-0002-7593-9050en_US
dc.departmentAFSÜ, Bolvadin Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorKazak, Mustafa
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage363en_US
dc.identifier.endpage374en_US
dc.relation.journalEconder International Academic Journalen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster